Lucrul cu tipuri
Vom intra in detalii de cum putem crea si lucra cu structurile de date din din C#.
📄️ Tipuri in C#
Primitive
📄️ Clase in detaliu
Ne vom focusa acum pe utilizarea claselor. Programarea orientata pe obiecte organizeaza codul si datele in obiecte. Dupa cum am vazut, clasele pot contine campuri (fields), proprietati (properties), contructori (constructors) si metode (methods) cu diferiti modificatori de acces.
📄️ Mostenire, interfete si clase abstracte
Mostenire
📄️ Genericitate
In foarte multe aplicatii nu avem nevoie de mostenire/implementare, ci avem nevoie de implementari generice de logica a unei clase care sa functioneze pe mai multe tipuri de date. Interfetele aici nu pot fi folosite pentru ca am putea vrea sa folosim clasele generice pe tipuri care nu sunt sub controlul nostru cum ar fi tipuri din biblioteci.
🗃️ Colectii
2 elemente
📄️ Mostenire vs. clase partiale vs. metode de extensie
Posibilitati de extindere a codului